Artemiya

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 618
بازدید کل : 52827
تعداد مطالب : 84
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


جاوا اسكریپت

تعبیر خواب آنلاین


اسراییل با چه رویکردی در صدد مدیریت "بهار عربی" است؟

سقوط بن علی در تونس، فقط ریاض را نگران نکرد بلکه زنگ خطر را در سرزمین های اشغالی به صدا درآورد.
اگر سعودی ها نگران این هستند که دومینوی اعتراضات در نهایت باعث سقوط این خاندان از قدرت شود صهیونیست ها نیز نگرانی های خاص خویش را دارند. این نگرانی ها باعث شده که اسراییل بر خلاف سکوت ظاهری اش، برنامه ریزی های وسیعی در برخورد با اعتراضات خاورمیانه داشته باشد.
اولین نگرانی اسراییل، چالش های امنیتی است که ممکن است این تحولات برای اسراییل به همراه داشته باشد. این نگرانی زمانی تشدید شد که مبارک در مصر سقوط کرد و لغو معاهده صلح کمپ دیوید به یکی از اصلی ترین مطالبات مردمی در سرزمین اهرام مبدل شد.
این ضربه آنچنان سخت بود که ژنرال آفیف کوخافی، فرمانده اطلاعات ارتش اسراییل، در کنست (پارلمان) این رژیم به بی کفایتی متهم شد چرا که نتوانسته بود سقوط مبارک را پیش بینی کند.
به این ترتیب ارتش اسراییل به احیای واحدهای جنگی خود در مرز با مصر اقدام کرد که پس از معاهده کمپ دیوید تقریبا منحل شده بودند.
به سرعت صحرای سینا تبدیل به یکی از مراکز ناامنی شد و حملات متعددی از سوی گروه های ناشناخته علیه اهداف اسراییلی صورت گرفت.
حمله های پیاپی به خط لوله گاز بین مصر و اسراییل و همچنین چندین حمله موشکی به بندر ایلات اولین نشانه های آغاز نا امنی در جبهه جنوبی اسراییل بود.
با وجود اینکه شورای نظامی مصر خود را در قبال معاهده صلح کمپ دیوید متعهد می داند و به احتمال زیاد پیش از اینکه به طور موقت قدرت را در مصر به عهده بگیرد تعهدات لازم را نسبت به امنیت اسراییل به کاخ سفید داده است ، اما این تعهد مانع از ایجاد بحران در روابط مصر و اسراییل نشد.
حمله مردم به سفارت اسراییل در قاهره را می توان اولین نشانه های آغاز بحرانی دانست که توقف صادرات گاز به اسراییل نتیجه طبیعی آن بود.
با شناختی که از رژیم صهیونیستی وجود دارد بسیار طبیعی است که این رژیم در قبال این تحولات سکوت نکند.



ناامید کردن مردم مصر از انقلاب نخستین هدفی است که صهیونیست ها دنبال می کنند. با شناخت گسترده ای که اسراییل از مصر دارد، پیش بینی این بود که بی ثباتی داخلی باعث خواهد شد که بخش گسترده ای از مردم نسبت به نتایج انقلاب مردد شوند که این بی ثباتی تا زمانی که یک حکومت متعهد به امنیت اسراییل در قاهره روی کار نیاید ادامه خواهد یافت.
متاسفانه باید اعتراف کرد که صهیونیست ها تا حدود زیادی موفق شده اند کافی است نگاهی به نسبت بسیار پایین مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری مصر کنیم تا نسبت به امید هایی که مردم این کشور به انقلاب دارند مطمئن شویم.
به این ترتیب نباید از نتایج دور اول این انتخابات و حذف تمامی کاندیداهای وابسته به جریان اصلی انقلاب تعجب کرد.
موفقیت شفیق نتیجه طبیعی شرایط داخلی حاکم بر مصر است و بسیار طبیعی است که اسراییل آرزو کند که "مبارک شماره دو" در نهایت وارد کاخ ریاست جمهوری شود.
دومین نگرانی اصلی اسراییل، کاهش مساحت استراتژیکی این رژیم در منطقه است.
هر چند به غیر از مصر و اردن هیچ کشور عربی، رابطه رسمی با رژیم صهیونیستی ندارد اما در پشت پرده اکثر رژیم های محافظه کار عرب با اسراییل رابطه دوستانه دارند.
کافی است بدانید که آل ثانی در قطر که شبکه الجزیره را مدیریت می کنند یکی از سرمایه گذاران اصلی پروژه های شهرک سازی در کرانه باختری و بیت المقدس هستند.
سقوط این رژیم ها در خاورمیانه و شمال افریقا و ابهام در رژیم های جایگزین، این خطر را برای اسراییل کوچک دارد که مساحت نفوذ امنیتی و سیاسی اش به نفع دشمنانش کاهش یابد.
تلاش هایی که این رژیم برای حفظ رژیم های عربی محافظه کار با هماهنگی عربستان سعودی انجام می دهد را می توان اولین گام اسراییل در راستای مقابله با این تهدید استراتژیک ارزیابی کرد.
دومین سیاستی که اسراییل در رابطه با تحولات عربی اعمال می کند تلاش برای روی کار آمدن دولت هایی است که به امنیت اسراییل متعهد باشند و بطور مشخص به سمت ایران حرکت نکنند.
نمونه آشکار چنین سیاستی را می توان در تونس مشاهده کرد. راشد الغنوشی رهبر حزب النهضه تونس که تا سال ها نام "خمینی تونس" را یدک می کشید در اولین سمینار دورنمای روابط امریکا و کشورهای اسلامی به صراحت از مصالح مشترکی سخن گفت که میان آنها و امریکا برقرار است.
چندی پیش نیز در سمینار دافوس، مرزوقی رئیس جمهور تونس با مصاحبه ای که با شبکه دو رادیو اسراییل انجام داد نشان داد که تونس هیچ مزاحمتی برای اسراییل ایجاد نخواهد کرد.
سومین سیاستی که اسراییل برای مقابله با کاهش مساحت نفوذ استراتژیکی خویش اتخاذ کرده است پیوستن به ائتلاف عربی-ترکی علیه سوریه است.
موضع گیری های مقامات رژیم صهیونیستی نشان می دهد که اسراییل به دنبال سرنگونی بشار اسد در سوریه است تا به این وسیله بتواند ائتلاف مقاومت در منطقه را بشکند.
برخی از مقامات مجلس ملی سوریه در استانبول(اپوزیسیون) مانند بسمه قضمانی سخنگوی این مجلس دارای روابط نزدیک با اسراییل هستند و طبیعی است این مجلس که حمایت های غرب و کشورهایی مانند عربستان،قطر و ترکیه را با خود دارد نسبت به امنیت اسراییل متعهد خواهد بود.
نباید تصور کرد که اسراییل مانند وزارت خارجه جمهوری اسلامی ساکت نشسته و فقط نظاره گر تحولات عربی است.
صهیونیست ها به همراه دوستان پنهان و آشکارشان به دنبال مدیریت این تحولات هستند تا آنچه که در نهایت از درون این تحولات بیرون می آید تهدیدی برای آنها ایجاد نکند.
شکل نظام های جایگزین در مرحله دوم اهمیت قرار دارد.با وجود اینکه اسراییل علاقه زیادی به روی کار آمدن اسلامگرایان ندارد اما در هر صورت خواه خدا حاکم باشد خواه شیطان، مهم امنیت اسراییل است. هر چند که نکته ظریف این است که امروز تشخیص اسلامگرایان در مرز خدا و شیطان بسیار دشوار شده است!
با توجه به دشمنی متقابل اسراییل و شهروندان کشورهای عربی باید گفت که اگر این رژیم موفق به اجرای طرح های خویش شود پس از این بهار، می بایست منتظر آغاز پاییز در کشورهای عربی باشیم.
به قول وائل غنیم، همان جوانی که برای اولین بار جوانان مصری را دعوت به تجمع در میدان تحریر کرد؛ انقلاب فقط تجمع در میدان و تظاهرات نیست!

نويسنده: Amir تاريخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

امارات عقب نشست

دولت امارات عربی متحده روابط خود با ایران بر اساس حسن همسایگی را به یکدیگر نزدیک خواند و گفت راهبرد سیاسی جدیدی برای حل اختلافات در پیش خواهد گرفت.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری امارات (وام)، "انور محمد قرقاش"، وزیر مشاور در امور خارجه امارات در گفت‌وگو با تلویزیون دبی که مشروح آن امشب پخش خواهد شد درباره پاسخ قاطع تهران به ادعای امارات درباره اشغال جزایر سه‌گانه ایرانی گفت: ما و ایران با وجود اختلافاتی که بینمان وجود دارد برای همیشه همسایه یکدیگر باقی خواهیم ماند.
قرقاش افزود: ایران نیز برای روابط همسایگی خود با امارات که دو کشور را به یکدیگر نزدیک کرده است، ارزش قائل شود.
"
رامین مهمان‌پرست"، سخنگوی وزارت خارجه ایران هفته گذشته بیانیه اخیر شورای همکاری خلیج فارس در حمایت از ادعای امارات مبنی بر اشغال جزایر سه‌گانه از سوی ایران را محکوم و تصریح کرده است: تعلق جزایر سه گانه به خاک ایران امری ثابت، لایتغیر و غیر قابل مذاکره است.
وی کشورش را منطق‌‌گرا و محترم خواند و گفت امارات با شیوه‌های متمدنانه حق خود را طلب می‌کند و سیاست آن مبتنی بر روح بلندی است.
ایران بر اساس اسناد تاریخی بارها جزایر سه گانه ایرانی را جزلاینفک اراضی خود دانسته و در عین حال آمادگی خود را برای رفع سوء تفاهمات با امارات اعلام کرده است.
قرقاش ادعا کرد: امارات امروز دیگر آن کودک کوچک و زخم خورده‌ای نیست که در دوم دسامبر ۱۹۷۱ متولد شده است امارات کشوری مهم و اصلی با توانمندی‌های بزرگ است.
این وزیر اماراتی همچنین گفت امارات عربی متحده راهبرد سیاسی جدیدی را در تعامل با اختلاف با ایران بر سر جزایر سه‌گانه در پیش گرفته است و خواسته‌های خود را از طریق راه‌های دیپلماتیک صلح‌آمیز و در چارچوب قانون بین‌المللی مطالبه می‌کند.
وی افزود: ما گزینه‌های ممکن در این موضوع را بررسی می‌کنیم و در برهه آتی شاهد دیپلماسی فعال امارات در این زمینه خواهیم بود.
قرقاش گفت: تشدید اختلافات به نفع هیچ کدام از دو کشور نیست و راه حل نباید با اظهارات تحریک‌آمیز صورت گیرد چون مربوط به مساله‌ای دوجانبه است.
وزیر مشاور در امور خارجه امارات در سخنان خود نگفت که این اظهارات تحریک آمیز ابتدا از سوی کدام کشور صورت گرفته است.
در حالی است که امارات عربی متحده به پشتیبانی کشورهایی مانند عربستان و کشورهای غربی همچنان ادعای مالکیت جزایر سه‌گانه ایرانی (تنب‌بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی) را مطرح می‌کند، این مقام اماراتی ادعا کرد که امارات تحت هیچ فشار و تحریک خارجی اظهارات خود بر سر جزایر سه‌گانه را مطرح نکرده است.
ادعای اعراب در خصوص این جزایر تا جایی رسیده است که شورای همکاری خلیج فارس نیز با برگزاری نشستی فوق‌العاده سفر احمدی‌نژاد را اقدامی تحریک‌آمیز و مخالف سیاست حسن‌هم‌جواری خواند.
وزیر اماراتی واکنش کشورش به سفر داخلی احمدی‌نژاد رئیس جمهور ایران به امارات را قدرتمند قلمداد و گفت: رئیس جمهور ایران در اقدامی بی‌سابقه برای اولین بار به ابوموسی سفر کرد.
قرقاش در پایان گفت: امارات بار دیگر خواستار مذاکره درباره جزایر سه‌‌گانه است و ایران در این باره از به کارگیری شدت لحن دست بردارد.
این در حالی است که امارات در اعتراضی نسبت به سفر داخلی احمدی‌نژاد انتقاد کرده و سفیر خود در ایران و سفیر ایران در ابوظبی را فراخواند تا مراتب اعتراض خود را به این سفر ابراز دارد.
محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سفر استانی خود به استان هرمزگان، به جزیره ابوموسی یکی از جزایر متعلق به کشورمان در خلیج فارس سفر و با مردم این جزیره دیدار کرد.
"
حسین امیرعبداللهیان" معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان بازدید احمدی نژاد از جزیره ابوموسی را موضوعی داخلی خواند که در چارچوب سفر استانی رئیس جمهور انجام شده است.
وی با اشاره به اراده جدی جمهوری اسلامی ایران در توسعه و تحکیم روابط دو کشور، بر اهمیت گفت‌وگوهای دوجانبه به منظور حل و فصل سوء تفاهمات احتمالی تأکید کرد.

 

نويسنده: Amir تاريخ: دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

احمدی‌نژاد متهم به ترور در آمریکا شد!!

منابع سعودی و آمریکایی در ادامه سناریو اتهام‌زنی جدید به ایران، مدعی شدند که رئیس جمهوری ایران در طرح ترور سفیر سعودی در آمریکا نقش دارد و مسئولان بلندپایه این کشور نیز در جریان این طرح بوده‌اند.
شبکه سعودی العربیه در ادامه سناریو خطرناکی که آمریکا از دو روز گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است، مدعی شد که محمود احمدی‌نژاد در این طرح نقش دارد.
العربیه مدعی شد: منابع مطلع در گفت‌وگو با العربیه اعلام کردند محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران با همکاری سپاه قدس گروهی را برای انجام ترور در خارج از کشور تشکیل داده است.
العربیه در ادامه، اشاره‌ای به هویت این منابع نکرد و مدعی شد: این منابع که نخواستند نامشان منتشر شود اعلام کردند این گروه ماموریت ترور مخالفان ایرانی برجسته و روزنامه نگاران و شخصیت‌های سیاسی معروف عرب و خارجی را بر عهده دارد.
خبرگزاری انگلیسی رویترز نیز همگام با جریان‌سازی العربیه، به نقل از مسئولان آمریکایی مدعی شد که مسئولان بلندپایه ایرانی به احتمال فراوان در جریان طرح ترور ادعایی آمریکا بوده‌اند.
در عین حال خبرگزاری رویترز به هویت مقامات آمریکایی اشاره نکرد ولی تصریح کرد که این اتهامات، بدون مدرک است و از روی تحلیل بیان می‌شود.
دو روز گذشته آمریکا مدعی شد که طرحی را خنثی کرده است که قرار بوده است در آن دو ایرانی سفیر عربستان سعودی در واشنگتن را ترور کنند. وزارت خارجه ایران این مطلب را کاملا رد کرد و آن را سناریو ساخته آمریکا دانست و از این اتهام‌زنی از آمریکا در سازمان ملل شکایت کرد.

 

 

نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 20 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سفر به دنیای مجازی در آینده. اینترنت در سال 2020

اینترنت را باید بزرگ‌ترین سامانه‌ای دانست که تاکنون به دست انسان طراحی، مهندسی و اجرا شده ‌است. ریشه این شبکه عظیم جهانی به دهه ۱۹۶۰ بازمی‌گردد که آژانس‌های نظامی ایالات متحده آمریکا روی پروژه‌های تحقیقاتی برای ساخت شبکه‌ای مستحکم، توزیع شده و باتحمل خطا سرمایه‌گذاری کردند.
وابسته شدن تمامی فعالیت‌های بشر به اینترنت در مقیاسی بسیار عظیم و در زمانی کوتاه، حکایت از آغاز یک دوران تاریخی نوین در عرصه‌های گوناگون علوم، فناوری و به خصوص در نحوه تفکر انسان دارد. شواهد زیادی در دست است که از آنچه اینترنت برای بشر خواهد ساخت و انجام خواهد داد، تنها مقدار بسیار اندکی به واقعیت تبدیل شده ‌است. می‌توان گفت هیچ چیزی در دنیای امروز به اندازه اینترنت پیشرفت نداشته و دارای چنین نفوذی در زندگی بشر نبوده است. در ادامه قصد داریم شما را با نکته‌هایی جالب در مورد اینترنت در سال2020 آشنا کنیم:
افزایش چشمگیر تعداد کاربران
جمعیت فعلی جهان 7/6 میلیارد نفر است. 8/1 میلیارد نفر از این تعداد را کاربران اینترنتی تشکیل می‌دهند. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این رقم در سال 2020 به 5 میلیارد نفر برسد.
گسترش پوشش جغرافیایی
در سال 2020 اینترنت از لحاظ جغرافیایی به نقاط پراکنده‌تری از دنیا خواهد رسید و تقریبا همه کشورها به‌طور چشمگیری از این فناوری استفاده می‌کنند.
به دلیل این استفاده وسیع، اینترنت پشتیبانی از زبان‌های دیگر و الفباهای بیشتری را در بر خواهد گرفت.
ورود شبکه
امروزه از اینترنت برای اتصال رایانه‌ها به یکدیگر استفاده می‌شود.
در حال حاضر 575 رایانه میزبان در این شبکه جهانی وجود دارند. با توجه به پیشرفت‌های روز افزون در دنیای فناوری پیش‌بینی می‌شود که اینترنت بستری برای ایجاد شبکه و اتصال اشیایی غیر از رایانه را نیز فراهم کند.
انتظار می‌رود در آینده میلیارد‌ها سنسور در ساختمان‌ها و پل‌ها وجود داشته باشند که به اینترنت وصل شوند.
انتقال اطلاعات با حجم زیاد
در سال۲۰۲۰ اینترنت قادر خواهد بود اطلاعاتی با حجم اگزابایتی (یک میلیارد گیگابایت) یا شاید زتابایتی(1024 اگزابایت) انتقال دهد. انتظار می‌رود تا آن زمان ترافیک اینترنتی به ماهانه 44 اگزابایت یعنی دو برابر مقدار امروز برسد.
همگانی شدن اینترنت بی‌سیم
اینترنت به سمت استفاده از فناوری بی‌سیم (wireless) پیش می‌رود. در سه ماه دوم سال 2009، شمار مشترکانی که از فناوری‌های شبکه‌سازی اطلاعاتی با سرعت بالا مانند G3 و وایمکس استفاده می‌کردند 257میلیون نفر بوده است که انتظار می‌رود تا سال 2014 این تعداد به 5/2 بیلیون نفر برسد.
گمان‌ها حاکی از آن است که همه اتصالات اینترنت در سال ۲۰۲۰ از طریق شبکه‌های بی‌سیم صورت گیرد.
به کارگیری وسیع محاسبات ابری
خدمات بیشتری در این سال در زمره محاسبات ابری (cloud computing) قرار خواهند گرفت. محاسبه ابری، قابلیت محاسبه شبکه‌ای است که باعث کاهش هزینه‌ها، بالا رفتن مقیاس‌ها، بهبود سرعت انجام کارها و دستیابی به بهترین عملکرد می‌شود. طبق پیش‌بینی‌ها تا سال 2015 محاسبه ابری، 4/45 بیلیون دلار درآمدزایی خواهد کرد.
کاهش مصرف انرژی
امروزه 3/5 درصد مصرف انرژی دنیا به اینترنت اختصاص می‌یابد. در آینده میزان مصرف انرژی اینترنت بسیار کمتر از مقدار کنونی خواهد بود.
مدیریت خودکار شبکه
از بزرگ‌ترین ضعف‌های اینترنت کنونی فقدان روش‌های مدیریت شبکه است. انتظار می‌رود در آینده بخش عمده‌ای از فعالیت‌های مرتبط با مدیریت شبکه به صورت خودکار انجام شود.
نیاز نداشتن به ارتباطات دائمی
امروزه برای ارسال یا دریافت اطلاعات از طریق اینترنت به اتصالات پیوسته و همیشگی نیاز است در حالی که محققان به دنبال یافتن روش‌های ارتباطی هستند که با مقاومت در برابر تاخیرها اطلاعات را از کاربری به کاربر دیگر، خصوصا کاربران سیار انتقال دهند.
افزایش تعداد هکرها
در آینده، اینترنت هکرهای بیشتری را جلب خواهد کرد. تا سال 2020 هکرهای بیشتری به اینترنت آسیب خواهند زد چرا که زیرساخت‌های بیشتری مانند شبکه الکتریکی آنلاین وجود خواهد داشت
.

نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 20 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

هراس آل سعود از هر تحرک مردمی/ سه جوان بازداشت شدند

هراس آل سعود از هر تحرک مردمی/ سه جوان بازداشت شدند
رژیم آل سعود که تاب هیچ تحرک اصلاح طلبانه را ندارد سه جوان عربستانی را به جرم توزیع سریالی که حقایق جامعه این کشور را بازگو می کند بازداشت کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه القدس العربی، فعالان سیاسیعربستانی اعلام کردند: مقامات عربستانی سه جوان به نامهای "فراسبقنه"،"خالد الرشید" و "حسام الدرویش" را به علت پخش نوار ویدئویی بازداشتکردند.
فعالان فوق بیان کردند: نواری که این افراد توزیع می کردند مربوط بهسریالی با عنوان"بازیچه هستیم"، است که به وسیله شبکه الاصلاح مخالف رژیمکه در لندن قرار دارد تهیه شده است.
این فعالان افزودند: این سه جوان به این خاطر از سوی نیروهای امنیتیعربستان بازداشت شده اند که نیروهای امینتی گمان می کردند که آنها از شبکهالاصلاح پول می گیرند، اما پس از تحقیقات نتوانستند اتهامی علیه آنهابزنند.
فعالان فوق تصریح کردند: هدف از تهیه فلیم مذکور حل مشکلات اجتماعی و کنترل آن است.
شایان ذکر است که فلیم بازیچه ایم به بحرانهای اجتماعی عربستان می پردازد ومناطق فقیر را نمایش می دهد.این سریال همچنین شامل مصاحبه با یک امامجماعت است که از توزیع مواد مخدر به صورت فراوان در عربستان و فقر در اینکشور به شدت انتقاد کرده است
.

نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 20 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

هراس غرب ازگسترش اعتراضات/ معترضان‌به 15سال زندان محکوم می شوند دولت ایتالیا با تشدید

هراس غرب ازگسترش اعتراضات/ معترضان‌به 15سال زندان محکوم می شونددولت ایتالیا با تشدید مجازات و محدود کردن اعتراضات به دنبال سرکوب جنبش ضد نظام بانکداری و اقتصادی غرب در این کشور است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دی پرسه، با گسترش اعتراضات مردمی علیهنظام سرمایه داری ناعادلانه غرب از آمریکا به کشورهای اروپایی نظیرایتالیا، دولت این کشور به فکر مقابله با این جنبش از طریق تشدید قوانینافتاده است.
بر این اساس دولت "سیلویو برلوسکنی" تهدید کرده در صورت ادامه ایناعتراضات، شرکت کنندگان در آن را به زندانهای طولانی مدت تا 15 سال محکومخواهد کرد.
بر این اساس، دولت با استناد به قانونی که از دهه 1970 و با هدف مقابله باتهدیدهای تروریستی در ایتالیا اجرا شده، با معترضان به عنوان تهدیدهایامنیت عمومی برخورد کرده و مجازات علیه بازداشت شدگان در این رابطه راتشدید می کند.
این در حالی است که اعتراضات روزهای اخیر در مراکز اداری و مالی شهر رم بهدرگیری خشونت بار مردم و نیروهای پلیس انجامیده و طی آن دهها نفر بازداشتشده اند.
این اعتراضات در همسویی با جنبش جهانی تسخیر وال استریت انجام شد و شرکتکنندگان در آن خواستار پایان بی عدالتی و نابرابری در نظام سرمایه داری غربشدند.

تقديم به تو كه راز داري امين هستي وسنگ صبوري وفادار ، پناهگاه دلتنگي هام !در اين ديارنا مهربوني ها ، در اين ديار بي محبت ، چشيدن طعم محبت تو چه زيباست. در اين دياري كه در آن گل هاي صداقت پاكي واعتقاد پژمرده است ! در كدامين دل مي توان رنگ پاك صداقت ويكرنگي يافت !؟!! سوگند به قلب سرخت تو را يافتم و با خطي قرمز بر تمامي دل ها كشيدم عاشقانه های من پیشکش تو ...................



 

 

نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 20 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اطلاعات شما در شبکه‌های اجتماعی از «بمب اتم» هم خطرناک‌تر است

دکتر حسن عباسی گفت: اگر شما در فضای سایبر بی محابا حضور داشته باشید به درد فردای کشور نمی خورید.

نظر یادتون نره ها

 

نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

فیلم/شبکه‌های اجتماعی در مصر خوب بودند؛ اما در انگلستان هنجارشکن‌اند

امین ثابتی، وبلاگ‌نویس ساکن لندن در گفت‌وگویی با شبکه تلویزیونی بی.بی.سی فارسی، با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در لندن، به موضوع مسدود شدن شبکه‌های اجتماعی در این شهر پرداخت و گفت: شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک تکنولوژی، مانند یک چاقو هستند و ممکن است در کشوری مانند مصر بسیار خوب عمل کنند. اما در انگلستان باعث شکستن هنجارهای اجتماعی شوند.

نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام دوستام امیدوارم حالتون خوب باشه . از این که به وبلاگه من اومدید ازتون ممنونم . امیدورام که لحظات خوبی رو در این وبلاگ سپری کنید . یه دنیا از همتون ممنون . نظر یادتون نره ها !!!!!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to artemiya.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com